افزایش فروش در شرکت های نوپا
تاریخ: 8:55 :: 1396/05/08
مهارت هاي فروش إلزامي را فراگيريد

در تيم هاي شركت هاي نو پا و بخصوص در مرحله نهان مهارت هاي فروش از ضرورات يادگيري براي تمام اعضاي تيم به شمار مي أيد كه كليدي ترين مفاهيم ان در ادامه مي ايد:   هميشه مشتاق يادگيري از خودتان باشيد اولين قدم يادگيري از محصول خودتان است. براي قابليت فروش بايد اول خودتان […]

در تيم هاي شركت هاي نو پا و بخصوص در مرحله نهان مهارت هاي فروش از ضرورات يادگيري براي تمام اعضاي تيم به شمار مي أيد كه كليدي ترين مفاهيم ان در ادامه مي ايد:

 

هميشه مشتاق يادگيري از خودتان باشيد

اولين قدم يادگيري از محصول خودتان است. براي قابليت فروش بايد اول خودتان را بشناسيد. هر تغييري بايد بر مبناي دليلي به وجود بيايد. به عنوان مثال چرا نياز به بهبود طراحي داريد،٠؟ اين تغييرات قرار است چه حسي را در مشتري شما ايجاد كند كه بايستي براي ان پول بپردازد؟

 

علاقه به تغيير داشته باشيد

بجاي علاقه به پول به ايجاد تغيير در حوزه صنعت مورد هدف براي بهبود وضعيت موجود و متدوال در ميان مشتريان بيانديشيد.

 

در مكالمه با مخاطب ايجاد انگيزه كنيد

وقتي ميخواهيد تغيير خود را در بازار هدف ايجاد كنيد بايد به مهارتهاي ارائه انگيزشي خود بيانديشيد. و براي ايجاد انگيزه خود شما بايد به ارزش پيشنهادي خود باور و اعتماد داشته باشيد تا بتوانيد ان را انتقال دهيد

 

در مكالمه بجاي پافشاري بر فروش راهنماي خوبي باشيد

زمان تغيير كرده است و نحوه اعتماد مشتري بر فروشنده هم دستخوش تغييرات شده است. بجاي تمركز بر فروش سعي كنيد با مخاطب خود در حل احساس نيازش همانند يك راهنما عمل كنيد تا كسي كه تنها به فكر كسب درامد است اين موضوع به احساس اعتماد پايدار كمك ميكند

 

متفاوت باشيد

 

شركت هاي زيادي هستند كه ممكن است رقيب يا محصول مشابهي را به مخاطب عرضه كنند . سعي كنيد تفاوت خود را در انتقال مفاهيم بازاريابي خود به مخاطب ارائه دهيد به گونه اي كه مشتري شما در ذهنش تفاوت را جستجو نكند بلكه مفهوم مزيت رقابتي شما را در ارائه شما درك كند

 

مذاكره در  كسب و كار هاي نو پا را بشناسيد

شركت هاي زيادي همواره با به عرصه ظهور ميگذارند و همواره بر مفهوم قيمت ارزانتر تكيه ميكنند اما شما سعي كنيد بجاي تكيه بر ارزان تر بودن بر كيفيت و با ارزش بودن محصول خود تكيه كنيد مشتريان الزاما دنبال قيمت ارزان نيستند بلكه ميخواهند بدانند دقيقا در قبال مبلغ پرداختي چه سرويسي را دريافت ميكنند

 

صادق باشيد

صداقت شما نقش مهمي در اعتماد سازي و خريد دارد . مهارت هاي شما در انتقال مفهوم ارزش پيشنهادي نبايد اميخته با عدم صداقت يا بزرگنمايي شود زيرا بر تداوم فروش شما و خوشنامي شما تأثير مستقيم دارد

 

قصه گوي خوبي باشيد

توانايي شما در ارائه جذاب ، غير خطي و مبتني بر خلاقيت قصه گويي نقش مهمي در ايجاد انگيزش ، تههيج و تصميم خريد در مشتري دارد لذا اين توانايي را در خود افزايش دهيد

 

برچسب ها: